LaiaCocaFilms

dilluns, de març 19

Esquiades a La Masella

11 comentaris:

  • A la/es 19 de març, 2007 13:15 , Anonymous Anònim ha dit...

    Hola petites esquiadores, ho feu de conya!!
    Laia, no et queixaràs, t'he posat música de High School Musical, sé que t'agrada molt.
    Espero que us hagi agradat a tots i totes.

     
  • A la/es 19 de març, 2007 20:31 , Anonymous Anònim ha dit...

    Bé, tal com diu David, les esquiadores ho fan molt be, i tambe en d'agraïr al càmara les tomes tant esportivas que ha fet, però jo com el màs veterà també reclamo una mica mes de "xupeteo" de càmara. Potser en la próximes baixades, oi?

     
  • A la/es 19 de març, 2007 20:46 , Anonymous Anònim ha dit...

    Bé, ja ho tindré en compte la próxima vegada. A més, de la manera que està nevant potser no trigarem gaire en tornar,jeje.

     
  • A la/es 21 de març, 2007 08:12 , Anonymous Anònim ha dit...

    Molt xulo el video, així puc veure a la Laia esquiant per las pistes, ja que com jo no ho faig, no la puc veure mai.
    Ánim a aquestes tres noietes que ho fan molt bé i ja son unes esquiadores expertes.
    Al senyor gelòs dir-li que he parlat amb al càmara ( que és molt amic meu) i em quedat que el proper dia que anem farem un monogràfic nomès d'ell, tot solet...

     
  • A la/es 22 de març, 2007 02:25 , Anonymous Anònim ha dit...

    Des d'aquí donem ànims a la Maria i que es recuperi aviat de la seva lesió.
    De fet, Déu ni dó la caiguda, però està feta una campiona la Maria.

     
  • A la/es 23 de març, 2007 15:08 , Anonymous Anònim ha dit...

    Hola Laia per fi puc veure com esquies! ho fas molt bé! aviat guanyaràs al pare perquè a l'avi ja el guanyes no? molts petonets petita!!!!

     
  • A la/es 23 de març, 2007 15:23 , Anonymous Anònim ha dit...

    Quina sospresa Carme, tu per aquí, m'alegro.
    ja vec que treus profit al ADSL, ben fet.
    Ens veiem.

     
  • A la/es 25 de març, 2007 17:09 , Anonymous Anònim ha dit...

    Avagades guanyo al papa

     
  • A la/es 09 d’abril, 2007 10:03 , Anonymous Anònim ha dit...

    A veure quan tornem a anar a esquiar a la Masella!!!!!!!!Que jo entinc ganes

     
  • A la/es 09 d’abril, 2007 22:22 , Anonymous Anònim ha dit...

    Laia, jo també tinc ganes però la temporada ja s'acavat i aixó que ara és quan hi ha més neu. El temps està boig!!
    Petonets.

     
  • A la/es 10 d’abril, 2007 18:51 , Anonymous Anònim ha dit...

    Jo pero l`any qe ve tornerem a anar a esquiar no???Aixo espero!!!

     

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici